Wednesday, October 10, 2012

Hotel Transylvania

Filem   : Hotel Transylvania (Animasi)
Durasi : 1jam 30 min
Genre  : Animasi / Aksi


Sekali lagi teknik 3D yang dipaparkan menarik sekali dengan kesan in-depth yang membezakan "background" scene-scene tertentu. Anda pasti kenal dengan watak-watak yang ditampilkan tetapi diubahsuai sedikit supaya sesuai dengan jalan cerita animasi ini.Filem ini amat sesuai untuk kanak-kanak menonton bersama-sama keluarga kerana banyak teladan dalam filem ini berkait rapat dengan kehidupan harian anda. Boleh dijadikan sebagai tunjuk ajar kepada anak-anak.
Dalam filem ini manusia adalah monster dan Monster adalah manusia. Macamana ye??? 

Ia berkisar mengenai seorang ayah (Drac)yang "over protected" anak gadis kesayangannya Mavis. Kasih sayang yang tiada batas dan sanggup melakukan apa saja demi menjaga dan melindungi anak, Drac telah membina sebuah agam bertujuan memisahkan Mavis dengan dunia luar iaitu dunia manusia. Drac beranggapan manusia telah menyebabkan ibu Mavis terbunuh. Drac juga berjaya mempengaruhi semua watak monster bahawa manusia adalah spesis yang akan memburu dan menghapuskan mereka.

Tetapi dengan kehadiran Johnny semuanya telah berubah.Hubungan monster dengan manusia menjadi lebih baik dan agak menarik.             Banyak adegan lucu yang memang lawak habis...anda pasti ketawa terbahak-bahak... juga jalan cerita yang menyentuh perasaan dan hati penonton apabila.... anda kena tonton la.!!

Suara karektor seperti Adam sandler dan Selena Gomez sesuai dengan watak masing-masing. 

Jangan Lupa Tonton Hotel Transylvania ini. Bley.bley.bley.bley...;-))

No comments:

Post a Comment