Saturday, September 15, 2012



Bakal usahawan internet yang dihormati,


Adakah anda telah merancang untuk menjual produk - produk hebat anda di internet tetapi terhalang akibat mempunyai pelbagai kesukaran dan persoalan.


Kini, usah lagi anda berasa risau... hal ini adalah kerana pada hari ini saya ingin berkongsikan tentang penyelesaian pantas terhadap masalah yang sedang anda hadapi ini...


Jika kita perhatikan pada 'trend' hari ini, ramai pihak telah mengakui bahawa internet adalah merupakan salah satu bentuk medium pemasaran yang terbaik dan termudah untuk memasarkan serta mengembangkan perniagaan yang dijalankan. Rata - rata daripada mereka ini adalah terdiri daripada golongan - golangan peniaga kecil - kecilan sehinggalah kepada perniagaan yang bertahap korporat.

Dunia internet kini boleh dikatakan telah menjadi salah satu keperluan seharian dalam kehidupan masyarakat moden masa kini. Kehidupan masyarakat kini banyak bergantung kepada dunia internet untuk berurusan dalam pelbagai macam hal bermula daripada institusi perbankan, perhubungan, pekerjaan dan seterusnya jual beli.


Tahukah anda dengan nama Ebay? Tahukah anda Lelong.com.my? Pernahkah anda melihat laman web Mudah.my? Lihat sahaja berapa banyak produk yang dipasarkan pada web - web tersebut. JUTAAN Ringgit telah dibelanjakan menerusi laman web ini dan hal ini membuktikan bahawa aktiviti jual beli di internet telah menjadi semakin popular dikalangan pengguna - pengguna internet di Malaysia dan juga di seluruh dunia!

Untuk keterangan lanjut Klik sini 

No comments:

Post a Comment